  • Data: 2004-05-10 21:23:58
    Temat: Re: DZIURA W USTAWIE O VAT - SAMOCHODY UŻYWANE
    Od: "PC" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja może się troche podepne do tematu i zapytam o co innego.

    Może mi ktoś biegły w prawie zinterpretować Rozporządznie
    Ministar Finansów z 27.IV.2004 w sprawie 'VAT' (poz 970)
    Rozdział 6, par 8, ust 1 pkt 5.
    "Zwalnia się od podatku:
    Dostawę samochodów osobowych i innych (...) przez
    podatników, któym przy ich nabyciu przysługiwało prawo
    do odliczenia podatku naliczonego, o którym mowa w
    art 86 ust 3 i 5 ustawy jeżeli (...) są (...) używanymi (...)"

    To się chyba odnosi do sytuacji gdy ktoś kupi auto po
    1.V i za pół roku je sprzeda. A jak jest w sytuacji gdy
    auto jest kupione przed 1.V. a chce się go sprzedać
    dziś - typowe 22%?

    pozdawiam
    PC