  • Data: 2006-06-04 18:47:20
    Temat: Re: [DLUGIE] Mam bardzo poważny problem, KPiR, VAT
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-06-2006 o 17:07:50 witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    napisał:

    > t wrote:

    (...)

    > Możesz zatrudnić dobrego księgowego, który siądzie i to naprostuje.
    > Staremu księgowemu nic nie możesz. CO najwyżej jakieś grosze od niego
    > wyciągniesz.
    > Resztę zabulisz z własnej kieszeni.
    > Mój znajmoy po roku niekontrolowania księgowej, miał w plecy 400 tyś.

    Tak zle to (mam nadzieje) u mnie nie jest - uszczuplenia to max 1-2 tysiace
    jesli wogole, pozycji tez nieduzo.
    W zasadzie gdybym wiedzial o jakiez pewnej metodzie korygowania
    ksiegi/rejestrow pare miechow wstecz to by to sam w dwie godziny zrobil -
    potem tylko to skorygowal u kilku potencjalnie dobrych buchalterow.

    W nie wchodzi tutaj skreaslenie ksiesgi, zrobienie noewej oczywiscie wraz
    z dolaczeniem oryginalu
    jako skreslonej pierwszej strony, na bazie tego korekty PIT4/5, z VAT7
    podobnie,
    dolaczam wyjasnienia i podaje gdzie ew moga poszukac podobnych kwiatkow -
    i sami sie zajma
    ksiegowym(wiem wiem ze sam dpowiadam za swoje sprawy ale to bylby mily
    bonus)?

    pozdrawiam