  • Data: 2006-05-05 10:17:23
    Temat: Re: DG - zestawy komputerowe - EST/EW
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.60.0605041625590.3604@athlon>,

    > Przeoczyłem że "zestaw 1" nie był w EST. Komplikuje i tak nieprostą
    > rzecz :]

    Przy okazji grzebania w archiwum na potrzeby dyskusji na innym forum
    wyskoczył mi Twój post, w którym twierdziłeś, że to do podatnika należy
    decyzja, czy ŚT jest kompletny i zdatny do użytku - i że są na to wyroki
    (BTW masz może pod ręką jakąś sygnaturkę?)...

    > Może ktoś napisze jaki jest koncept na "ugryzienie" takiego przypadku
    > (tzn. ST zawierający częsci składowe już poprzednio zaliczone w koszty,
    > wartości początkowej ich to jednak nie pozbawia a ustawa nakazuje
    > zaliczenie kwot *nabycia* do WP... że przypomnę - jakby były częscią
    > ST to operacja "odłączenia" dotyczy WP obniżonej o już dokonaną
    > amortyzację, więc tu byłaby IMHO wartość "do doliczenia" zero!)

    Ja bym starocie zezłomował i kupił równie nowe w innej składnicy.
    Idiotyzm, ale papiery wyczyści.
    Drugi wariant to uznać K2 za kompletny i zdatny ("do tych celów, do
    których go używam, monitor nie jest potrzebny").

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.