  • Data: 2005-12-01 07:02:00
    Temat: Re: DG w Polsce i praca za granica
    Od: "Adrianna" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1plwr7if5map0$.i45b8xv2fhmt.dlg@40tude.net...

    > Jak będziesz zamierzał pozostać tam dłużej jak 3 miesiące to tak
    >
    > Mieczysław
    > ----

    potwierdzam ( chociaż czasami jest to 6 miesięcy-ale nie będę wykładać
    szczegółowych uregulowań )
    Polecam Dyrektywę UE dotyczącą swobody przepływu pracowników.
    Każdy obywatel UE ma prawo do swobodnego poruszania sie w granicach UE, ale
    aby legalnie podjąć pracę ( poza pracownikiem, sezonowym, przygranicznym i
    osobą która pracę będzie wykonywała poniżej 3 m-cy ) musi mieć prawo pobytu!

    Adrianna