  • Data: 2007-04-17 08:54:01
    Temat: Re: DG - remanent początkowy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    DarkStar wrote:
> [...]

    Z tą resztą to bym nie przesadzał.

    Niestety ifirma.pl nie obsługuje "stawki" N.P. w rejestrach VAT-owskich
    Taka stawka ma to zastosowanie przy eksporcie usług poza UE i niestety
    dla tych usług musisz prowadzić rejestr VAT poza systemem.

    > Dzięki za info, rozumiem, że użytkownik serwisu ifirma.pl ;)
    > Zarejestrowałem się już tam, ale nie mogę wypełnić danych do końca, bo
    > nie mam jeszcze wskaźnika VAT, ehh... (Nie)stety spora część moich
    > dochodów będzie zwolniona (kontrahenci spoza UE).

    Nie będzie zwolniona tylko nie będzie podlegała.
    To jest ZASADNICZA różnica.

    To oznacza - jak napisałem wcześniej - że rejestr sprzedaży będziesz
    musiał prowadzić poza systemem.

    Zła wiadomość jest taka, że NIE planują wprowadzić tego do systemu
    (sprawę agłąszałem w styczniu).

    Piotrek