  • Data: 2007-04-17 08:50:22
    Temat: Re: DG - remanent początkowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Apr 2007, DarkStar wrote:

    > Oj, wiem, że przepisy tego nie precyzują, bo u nas jest tak, że
    > firmowe konto jest niby nie wymagane, ale wymagane. :P

    Nie. Jestem żywym dowodem że nie.
    Nawet niewielką dyskusję na grupie wywołałem pt. "czy można
    złożyć sam załącznik do deklaracji bez deklaracji" :) (NIP-B
    czy jak mu tam, na którym można podać konta).

    > Tzn. najlepiej je mieć, prawda?

    Przychodzi taki moment że bywa potrzebne ;)
    Mi chodzi aby nie utrwalać przekonania że "musi być na dzień
    założenia", bo np. zakładanie "internetowe" chwilę potrafi
    trwać, a po co sobie życie komplikować.

    > A że na druku NIP-1 są pola na konta, to mam, nie? :D

    :)

    > A, btw. - w ING nie pytali o pieczątkę firmową, a w Millennium
    > chcieli...

    Do niektórych już dotarło że może być oświadczenie "nie mam
    pieczątki" :)

    > A pieczątka wymagana nie jest, ale też dobrze mieć.

    Zgoda. Byle zgodzna z przepisami :D

    pzdr, Gotfryd