    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG prowadzona razem z zona
    Date: Tue, 14 Jul 2009 17:28:07 +0200

    On Tue, 14 Jul 2009, Tristan wrote:

    > NO I JAK ROZLICZY PO STAREMU, TO BĘDZIE MIAŁ PECHA.

    Oczywiście.
    I - o ile dobrze pamietam - ZAWSZE i WSZYSCY zaznaczali, że takie
    coś jest nieopłacalne.
    Co nie ma żadnego związku z "niemożliwoscią".

    > A ja mówiłem, że nie jest?

    Tak napisałeś (co chciałeś napisać nie wiem).

    > o! Kolejne! Czy ja cię obrażam?

    Ty chyba uczulony jesteś...
    Bo ja też jestem uczulony - ale na to, że najpierw się dzieciom
    w szkole mówi że nie da się od 2 odjąć 5, później się mówi że
    się da, tylko pierwiastka wyciągnąć "nie idzie", później się
    mówi że jakby tak uzupełnić zbiór...
    Czysta paranoja.

    Jak dla mnie, jak ktoś pyta "czy można zatrudnić żonę" to JEDYNA
    "ze wszech miar słuszna" odpowiedź brzmi: "tak, mozna, ale to
    głupota bo się nie opłaca, stosowane bywa tylko w bardzo rzadkich
    przypadkach".
    Przypomnę że w historii grupy ze 2 osoby pisały że zastosowały
    (m.in. z przyczyny obchodzenia innego idiotyzmu, czyli tego, że
    banki znacznie łatwiej dają limit kredytowy na podstawie dochodów
    z umowy o pracę).

    Każda inna odpowiedź jest bzdurna - bo nie wiemy DLACZEGO
    pytający pyta. Może mieć powód aby stosować DOZWOLONE PRAWEM
    rozwiązanie.

    > Nie. Chodzi mi o to, że gość weźmie umowę-zlecenie z żoną, policzy ją jak
    > nieżonę i będzie problem.

    Weź, sprawdź CAŁE archiwum grupy i podaj ile było przypadków,
    kiedy dostał PRAWIDŁOWĄ odpowiedź (że może) i nie dostał
    ostrzeżenia o skutkach.
    A potem się zastanów - skąd Twoje podejrzenia.
    Bo może by starczyło jakbyś poprzestał na zaznaczeniu że "liczy
    się inaczej" (zamiast twardo pisać nieprawdę) - i zauważył,
    że "to już było"...

    pzdr, Gotfryd