  • Data: 2003-12-26 20:44:43
    Temat: Re: [DG/os. fiz.] delegacje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Dec 2003, Krzysiek wrote:
    [...]
    >+ 1) czy mogę sam sobie wystawić druk delegacji

    Tak

    >+ i skorzystać

    Tak

    >+ ze wszystkich

    Hm... ;>

    >+ przysługujących mi z tego powodu ryczałtów?

    Skoro nie możesz skorzystać to ci *nie* przysługują, a jeśli
    ci któreś przysługują to przysługują i możesz skorzystać.
    Znaczy: zapytałeś czy masło jest maślane ;)
    A po polsku: z ryczałtów przysługuje ci wyłącznie dieta
    w wysokości "jak dla pracowników". Na wszystko inne
    kwitki - żadnych "noclegów ryczałtowych" itp !

    >+ 2) czy jest limit liczby dni w miesiącu na delegację? czy ciągła delegacja
    >+ przez 30 dni w miesiącu jest prawnie akceptowalna?

    Hm... Może ktoś wyjaśni :)

    >+ 3) nie śpię w hotelu w trakcie delegacji tylko u znajomych, czy mogę
    >+ skorzystać z ryczałtu na nocleg w wysokości 150% diety?

    J.w. - IMO zdecydowanie nie.

    >+ 4) czy mogę bez przeszkód odliczać dietę obecnie w wysokości 20zł za każdy
    >+ dzień delegacji, przy delegacjach trwających nieprzerwanie 2,3, a nawet 4
    >+ tygodnie?

    J.w., takiej skali nie stosuję :]

    >+ 5) czy dieta

    tak...

    >+ i ryczał

    ...nie...

    >+ na nocleg przysługują też w dni wolne od pracy

    A to zależy co jest definicją "dnia wolnego od pracy".
    Jak "urzędowo wolne" (niedziele i święta) to mi się zdarza czasem
    urzędować :) i oczywiście wpisuję - bo czemu by nie ?
    Ale jak leżysz do góry brzuchem - hmm....

    >+ (nie wracam na weekendy do Wrocławia)?

    Znaczy: MIESZKASZ w stolicy ? Skoro spędzasz tam czas
    wolny... no to z jakiej paki delegacja ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)