  • Data: 2003-12-26 17:50:59
    Temat: [DG/os. fiz.] delegacje
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Rozpoczynam działalność gospodarczą (osoba fizyczna) w zakresie
    oporogramowania (usługi), jestem VATowcem na KPiR. Mieszkam we Wrocławiu
    (tutaj zarejestrowana jest działalność), ale często i na długo będę
    wyjeżdżał do Stolicy, żeby uczestniczyć w projektach informatycznych. Moje
    pytania dotyczą delegacji:
    1) czy mogę sam sobie wystawić druk delegacji i skorzystać ze wszystkich
    przysługujących mi z tego powodu ryczałtów?
    2) czy jest limit liczby dni w miesiącu na delegację? czy ciągła delegacja
    przez 30 dni w miesiącu jest prawnie akceptowalna?
    3) nie śpię w hotelu w trakcie delegacji tylko u znajomych, czy mogę
    skorzystać z ryczałtu na nocleg w wysokości 150% diety?
    4) czy mogę bez przeszkód odliczać dietę obecnie w wysokości 20zł za każdy
    dzień delegacji, przy delegacjach trwających nieprzerwanie 2,3, a nawet 4
    tygodnie?
    5) czy dieta i ryczał na nocleg przysługują też w dni wolne od pracy (nie
    wracam na weekendy do Wrocławia)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    Krzysiek