  • Data: 2005-10-07 15:20:43
    Temat: Re: DG o profilu informatycznym - zakup monitora
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

    > Drugi mam przed sobą (mac mini, którego często sobie zabieram do domu i
    > podłączam do monitora od prywatnego peceta) :D
    >
    > Generalnie ustawa wymaga, aby ŚT był kompletny i zdatny do używania oraz
    > wykorzystywany w DG. Ale to chyba nie oznacza, że musi być bez przerwy
    > podłączony do komputera.

    A czy nie moge lupić monitora drugiego który stoi jakko zapasowy do
    zamiany w razie awarii?
    Jak również mam komputer bez monitora pracujacy jako serwer i wszystkie
    operacje na nim wykonuje przez siec i tu tez by mi sie przydał osobny
    monitor żeby go raz na rok podłaczyć do tego serwera np przy instalacji
    nowego systemu.
    Jak równiez mam monitor komputerowy skierowany w strone klientów który
    czasem podłaczam do laptopa zeby zapuscic jakąś prezentacje - i w firmie
    moze nie byc wogóle innego komputera (bo laptop mam prywatny kupiony
    dawno temu) bo mi nie jest potrzebny do prowadzenia działalności
    (kiesgowosc prowadzi firma ksiegowa, a faktury wypisuje recznie.

    I moge wymyslic jeszcze wiele innych przypadków gdzie np potrzebna mi
    jest w DG sama klawiatura, mysz, monitor, skaner, drukarka, dysk twardy,
    itd....