  • Data: 2006-04-26 20:56:52
    Temat: Re: DG /kup notebook i monitor LCD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Apr 2006, brzoskwiinia wrote:

    > Witam:)Czy nie będzie "podpadać" przy jednoosobowej DG w KUP notebook i LCD
    > monitor,oczywiście zapisane w róznym czasie,ale czy ktoś nie zada pytania w
    > razie weryfikacji po co jednej osobie tyle "szczęścia" na raz?

    Nie wiem czy nie zada. Ale mam 2 kompletne kompy (wcale nie takie
    najnowsze, jeden to AMD 350MHz - chodzi o ideę) i kontrola o nic
    nie pytała. A odpowiedź byłaby prosta - nie stać mnie na to żeby
    mi komp nie działał...
    Oddzielny LCD ? A szanowna pani to wybraża sobie pracę po kilka
    godzin dziennie na notebooku bez podpięcia "normalnej" myszki,
    klawiatury i monitora?? Bo ja nie!
    ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd