  • Data: 2006-11-19 22:41:05
    Temat: Re: DG i pomagający malzonek
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "siliana"
    <t...@o...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
    przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    >tez mnie to interesuje. a pelnomocnictwo do dzialania w imieniu firmy?

    Pełnomocnik, przynajmniej tak mi powiedzieli w zusie
    reprezentuje firmę przed np. urzędem skarbowym
    i nie jest to wystarczająca funkcja, aby płacić za niego
    składki ZUS.

    A czy nikt nie wie jak to jest z tym wolontariatem?
    Albo jakiś pomysł?

    pozdrawiam
    Mariusz

    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."