  • 1. Data: 2009-03-07 18:05:32
    Temat: Re: DG, a prywatne rzeczy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-07, SDD <s...@t...pl> wrote:

    [...]

    > Zreszta dokladnie taki sam bedzie efekt, gdy te gry zakupi do "firmowego" :)
    > - no chyba, ze prowadzi jakies cyber cafe z grami :)

    1. Jak komputer to środek trwały, to chyba można też używać
    "nie w celu DG"? Chyba, że mi się źle przepisy kojarzą,
    ale ŚT chyba można wykorzystywać nie tylko "w celu DG".

    2. Kwestia uzasadnienia. Jak kontrolerowi uzasadnisz, że owe gry
    potrzebujesz by przeanalizować algorytmy i zaimplementowane
    rozwiązania, tak by móc to zaimplementować w tworzonym przez
    siebie oprogramowaniu, to czemu miałbyś nie mieć prawa do
    wrzucenia w koszty? :-)

    PS. FUT na pl.soc.prawo.podatki .

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2009-03-07 19:00:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-03-2009 o 19:05:32 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozwiązania, tak by móc to zaimplementować w tworzonym przez
    > siebie oprogramowaniu, to czemu miałbyś nie mieć prawa do

    Właśnie tak obroniłem gry w swoich KUP :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek