    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG a podatek od czynności cywilnoprawnych
    Date: Tue, 17 Apr 2007 23:08:54 +0200

    On Tue, 17 Apr 2007, szuszu wrote:

    > fakt, trzeba sie mieć na baczności. A rozważając hipotetyczną sytuację, że
    > jednak dokupiłam po roku obiektyw za >3500zł, a aparatu nie ujęłam w ŚT?
    > Jest jakieś wyjście z tej sytuacji?

    Dwa ;)
    Teoretyczne: zostanie szpecem od podatków, który rozwikła w końcu ten
    przypadek, od paru lat na takiego czekamy :) (podatkolodzy z prasy
    podatkowej AFAIR kilka lat temu mieli niespójne poglądy)
    Praktyczne: kupić drugi aparat :> może być Zenith w stanie przedago-
    nalnym :> (ale wypada pamiętać o "wprowadzeniu do używania" i nabyciu
    choć jednego filmu oraz rozpakowaniu aparatu z pudełka ;>) oraz oprzeć
    się na pozytywnych dla podatników interpretacjach US/MF dotyczących
    przypadków kiedy jest drukarka dająca się podpiąć do kilku komputerów
    (albo inny podobny sprzęt peryferyjny).

    pzdr, Gotfryd