  • Data: 2002-05-26 09:43:13
    Temat: Re: DG a ZUS
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "violeczka" <v...@p...onet.pl> skribis:

    >Mam watpliwosci co do rzetelnosci mojego ksiegwego. Otoz DG rozpoczelam
    >1.12.2000 (pierwsza sprzedaz) i od tego czasu place ZUS. Natomiast po
    >poczytaniu grupy zaczelam miec watpliwosci, czy nie powinnam placic od
    >15.11.2000, bo taka data widnieje w zaswiadczeniu z UM jako planowany termin
    >rozpoczecia DG?

    wlasnie - od kiedy trzeba placic zus, i od kiedy rejestrowac sie jako dg w
    zus ?
    Od pierwszej sprzedazy ? A jezeli pierwsza sprzedaz jest np pol roku po
    dacie rozpoczecia dg we wniosku do UM ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,