eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG - Swiadczenie usług dla byłego pracodawcy - da się obejść tak? › Re: DG - Swiadczenie usług dla byłego pracodawcy - da się obejść tak?
  • Data: 2006-04-29 18:45:49
    Temat: Re: DG - Swiadczenie usług dla byłego pracodawcy - da się obejść tak?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol wrote:

    > Na ulge owszem, o ile bedziesz swiadczyc zupelnie inne uslugi niz
    > swiadczyles je jako pracownik etatowy. Na liniowy niestety liczyc nie
    > mozesz.

    Eee... a gdzie to znalazłeś?
    Bo w ustawie jest ograniczenie dla świadczących usługi dla byłego
    pracodawcy, nie ma słowa o tym że to muszą być te same usługi.
    Zresztą to by była prosta druga do nadużyć, na to nawet nasz sejm jest za
    chytry.
    Każda wykonana na rzecz byłego pracodawcy usługa uniemożliwia płacenie
    niższego ZUSu. Każda. W ciągu 2 lat, a tylko tyle czasu można płacić
    obniżone składki.

    Przejście na 19% jest obwarowan jedynie rocznym zakazem.

    Maddy

    --
    Maddy
    hJabber ID n...@e...com.pl