eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG - Swiadczenie usług dla byłego pracodawcy - da się obejść tak? › Re: DG - Swiadczenie usług dla byłego pracodawcy - da się obejść tak?
  • Data: 2006-04-30 13:12:04
    Temat: Re: DG - Swiadczenie usług dla byłego pracodawcy - da się obejść tak?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy napisał(a):

    > Eee... a gdzie to znalazłeś?
    > Bo w ustawie jest ograniczenie dla świadczących usługi dla byłego
    > pracodawcy, nie ma słowa o tym że to muszą być te same usługi.

    Jak najbardziej jest to napisane. Zobacz w Dz.U. nr 150, poz. 1248
    "wykonują działalność gospodarczą na rzecz byłego pracodawcy, na rzecz
    którego przed dniem rozpoczęcia działalności gospodarczej w bieżącym lub
    poprzednim roku kalendarzowym wykonywały w ramach stosunku pracy lub
    spółdzielczego stosunku pracy czynności wchodzące w zakres wykonywanej
    działalności gospodarczej."

    Czyli z tego jak najbardziej wynika to co napisalem wczesniej.

    Jacek