eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?Re: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?
  • Data: 2011-07-01 09:38:01
    Temat: Re: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01.07.2011 10:39, K_D_K pisze:
    > W dniu 2011-07-01 10:33, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    >> W dniu 01.07.2011 10:29, K_D_K pisze:
    >>> Co miesiac moja mama wplaca do us 15 zl z tytulu PIT 4. Co to jest? Czy
    >>> to jest za pracownika czy jak ?
    >>
    >> Albo zleceniobiorcę. Albo wykonawcę.
    >> Nie możesz spytać mamy?
    >>
    > na sama nie wie ;)

    No genialne... Jeszcze jakieś równie ,,przemyślane'' posunięcia w swojej
    karierze przedsiębiorcy wydziwia? Może czas jednak zainwestować w księgową?

    > miala zatrudniona osobe na umowe zlecenie - to pewnie za to

    Znaczy się miała kiedyś, a teraz sobie nadal radośnie płaci z powietrza?
    A tamtej osobie stosowne deklaracje PIT4R i Pit11 generowała?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1