eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?Re: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?
  • Data: 2011-07-01 08:33:39
    Temat: Re: Czy trzeba wyrejestrowac pracownika w US?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 01.07.2011 10:29, K_D_K pisze:
    > Co miesiac moja mama wplaca do us 15 zl z tytulu PIT 4. Co to jest? Czy
    > to jest za pracownika czy jak ?

    Albo zleceniobiorcę. Albo wykonawcę.
    Nie możesz spytać mamy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1