  • Data: 2006-01-23 23:44:13
    Temat: Re: Czy taka faktura jest prawidłowa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Jan 2006, Samotnik wrote:

    > Liczona od cen brutto. Czy są wszystkie konieczne pozycje?
    > Rozumiem, że stawek VAT przy każdym wierszu tabelki być nie
    > musi i w sumie lepiej je wywalić, bo się nie sumują do tej
    > kwoty, która jest poniżej (wyliczonej wg wzoru brutto*22/122).

    Źle rozumiesz :]
    To jest FAQ, czyli standardowy post o treści "dostałem od
    kontrahenta źle policzoną fakturę i w moim programie
    stawki się nie sumują" ;> (a winien jest PROGRAM!).
    Powód: jest kilka POPRAWNYCH, dopuszczonych przez przepisy
    metod rachowania podatku.
    Nie mniej niż 4, nie licząc ich kombinacji.
    Słowa "podatnik może" oraz "może być stosowany również"
    podkreślałem w poście obok - zajrzyj :) (inny wątek)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)