  • Data: 2011-01-18 19:43:06
    Temat: Re: Czy ta faktura jest ważna?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A który *element* tej f-ry miałby być nieważny?
    > Może inaczej: który element uważasz za nieprawdziwy, a tym samym
    > wymagający korekty lub noty?

    No to czy uprawnia do jej poprawnego księgowania? Bo skoro jest termin,
    to czy jego przekroczenie czymś nie grozi? Na przykład wystawię dzisiaj
    fakturę z Data sprzedaży: 1 stycznia 2003. Będzie OK?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)