  • Data: 2009-04-30 17:23:24
    Temat: Re: Czy rząd ma prawo wprowadzać podatek "ekologiczny"?
    Od: "p" <...@r...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wt" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gtcaov$luu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > A żarówki to kupimy na Białorusi, dobrze że granica blisko. Jak nie będzie
    > chleba, to będziemy jeść bułki...

    Dziś buntujemy się o żarówki, stare auta. Jako zabytki będą istnieć.
    Firma z Afryki chciała kupić w Polsce staromodne żelazka z duszą. Nie
    produkuje się:-)
    Czemu ja nie chce kupić lampy naftowej, rydwanu, telewizora Wisła, kożucha z
    niedźwiedzia polarnego, zbroi rycerskiej, itp ? :-)
    Z następcą żarówki też się zaprzyjaźnimy.