  • Data: 2005-11-14 23:00:02
    Temat: Re: Czy produkcja jest świadczeniem usługi?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@s...com.pl> napisal(a):

    > Nie mam zdania.
    > Ale IMHO fakt "wpisania" o niczym nie przesądza - liczy się
    > faktyczne wykonywanie danych czynności !

    Tak czy siak - chce produkować kolczyki i zastanawia się, czy to będzie
    usługa jubilerska. Niestety, wszystko rozwala temat "dostawy metali
    szlachetnych", który wyklucza podmiotowe zwolnienie z VAT, tak czy siak
    :( Nie wiem czemu ustawodawca tak się uparł na ovatowanie za wszelką
    cenę szeroko pojętych usług jubilerskich
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem