  • Data: 2007-02-14 14:48:20
    Temat: Re: Czy musz? ju? sk?adaae PIT?
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tnqthpqq5o25xk@unk.mshome.net...

    > Haha :) U mnie jest ale za to jeszcze kilka dni temu PIT-4R się nie
    > dorobili :)

    U jaki mundry ten mbank ;-) nie zauwazylem, ze podwalem mu w formularzu
    konto do vatu, dlatego mnie to zmyliło ;-) Dementuje więc, to co
    powiedziałem - jest PIT36, jest PIT5, ale jest też samo PIT, które myśle
    będzie najwłasciwsze (w końcu za pit36 to dopłacasz dodatkowo, jak za
    mało wpłaciłes zaliczek)!

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl