  • Data: 2003-02-08 20:27:27
    Temat: Re: Czy można odliczyć od podatku komputer
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mogę odliczyć od podatku komputer zakupiony dla córki w celach
    > edukacyjnych (2500zł).
    > Córka chodzi do III klasy szkoły średniej o profilu informatycznym i
    dużo
    > zajęć mają właśnie z komputerem.
    > Proszę o poradę.

    Oj, ciężko coś poradzić.
    Skoro komputer kupiony dla córki, to dlaczego
    Ty masz odliczać?
    Warunków odliczenia jest kilka.
    Między innymi przychody ze stosunku pracy,
    faktura, związek z wykonywaną pracą i pewnie jeszcze coś.
    Córka raczej się uczy, a nie pracuje.
    Oczywiście można zakupić na siebie itd,
    ale co na to powie Bogusław Sz. :-))
    To przecież będzie oszustwo albo przestępstwo

    Pzdr
    CEZ