  • Data: 2011-12-09 10:15:17
    Temat: Re: Czy można nie księgować faktury zakupu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Dec 2011, Maseł wrote:

    > Nie musisz

    > Wloz do segregatora - przyda sie jako dowod zakupu w przypadku reklamacji

    IMVHO powodów (żeby trzymać) jest więcej i czas do trzymania
    dłuższy, nie do przedawnienia gwarancji, lecz do przedawnienia
    podatków.
    Czepiacie się "witka" (to oczywiście nie do Ciebie, bo było dwa
    posty później :)) bo uzasadnieniem rzucił dość... niedbale :P,
    ale kto podejmuje się odpowiedzieć na pytanie: co zrobi US, jeśli
    z jakiegoś powodu (być może innego błędu sprzedawcy, a być może
    wykrycia że robi tak na większą skalę) postanowi przyczepić się
    faktu że owa faktura nie jest zarejestrowana na kasie?

    > Nie odliczysz sobie VATu i nie wrzucisz reszty w koszty.

    Intryguje mnie ta "reszta" - o co chodzi??
    (podejrzewam, że o fakturę z większą liczbą pozycji, ale chyba nie
    o tym mowa :), no i nie widzę podstaw do "niewrzucania")

    pzdr, Gotfryd