  • Data: 2010-09-03 11:25:23
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    > A świstak zwalnia z Kasi Fiszkalnej?
    >
    > I jak mam wystawić? Każdą koszulkę osobno czy ,,skrzynka koszulek
    > różnych rozmiarów''?
    >
    > I czemu na świstaku? za 1zł to mogę sprzedać np. koledze.

    Świstak nie zwalnia, ale jej nie wymusza jak przymusowe PzA (Płacę z
    Allegro).
    Według mojej wiedzy (a z nią bywa różnie jeśli chodzi o podatki) możesz
    sprzedać jako skrzynkę, z wyszczególnionymi pojedynczymi elementami.

    Na świstaku z tego samego powodu co na Allegro, gdyż cena zostanie
    ustalona w drodze licytacji i nie będzie wątpliwości dla US, że towar
    został sprzedany poniżej wartości rynkowej.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.