  • Data: 2004-06-29 14:35:16
    Temat: Re: Czy mogę odmówić podpisywania faktury?
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:cbr5ac$qnp$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Rozwala mnie to. Jedną z od razu namacalnych korzyści wynikających z
    > akcesji do UE jest fakt, że faktur nie trzeba podpisywać.
    >
    > Rozumiem, że ktoś chce podpis, gdy u niego faktura robi od razu za coś
    > w stylu dowodu wydania towaru itp. i bez podpisu nie będzie mógł potem
    > zaległości windykować.

    Na moich fakturach sa dwa pola podpisu, poniewaz jest to równoczesnie
    dokument wydania z magazynu.

    1. potwierdzenie odbioru faktury
    2. potwierdzenie odbioru towaru (nazwisko i imie, nr dowodu).

    Co do pktu 1 PROSZĘ o podpisanie w tym miejscu
    Co do pktu 2 ŻĄDAM podpisu w tym miejscu i czytelnego podania imienia i
    nazwiska (w przypdku gdy faktura jest na przelew).

    I sprawa jest prosta. Nie podpisze - nie dostanie towaru.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi