  • Data: 2005-02-12 09:10:08
    Temat: Re: Czy moge jezdzic ??
    Od: "Tomasz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzaku" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cujfn7$7cd$1@bandai.magma-net.pl...
    > Mam pytanko.Mam polskie ubezpiecznie na samochod ktory ma niemieckie
    blachy
    > (celne) z data ktora wyszla juz w pazdzierniku tamtego roku.. i mam wazny
    > przeglad na rok .Czy moge jezdzic tym samochodem?Na ubezpieczeniu nie ma
    > wpisanych nr rejestracji... jest tylko numer nadwozia.
    >
    > Dzieki za odpowiedz.

    Teoretycznie blachy celne są ważne w kraju wystawienia do końca wykupionego
    przy tej okazji ubezpieczenia (np 2 tygodnie), natomiast w Polsce są ważne
    przez rok od momentu ich wydania, pod warunkiem, że auto ma polski przegląd
    i polskie ubezpieczenie. Taka teoria, a w praktyce: "rożne teorie wyznaje
    nasza drogówka". :)

    pozdrawiam
    Tomasz