eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP??? › Re: Czy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP???
  • Data: 2005-06-04 20:08:12
    Temat: Re: Czy jeśli mam 1-os DG to muszę mieć gaśnicę i robić kurs BHP???
    Od: "J.K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d7ssg3$mou$1@riot.atman.pl...
    > Googlowałem pod hasłem BHP, ale niczego nie znalazłem. Mam 1-os DG i lokal
    > w biurowcu. Czy muszę zafundować sobie jakiś kurs BHP, umieścić w lokalu
    > tabliczkę "wyjście ewakuacyjne", kupić gaśnicę i ewentualnie dopełnić
    > jeszcze jakichś innych formalności? Może ktoś się zlituje i podeśle mi
    > link do strony, na której mogę poczytać na ten temat .
    Jeżeli 1-os to nie ma obowiązku kończenia kursów BHP. Pracodawca może
    robić co chce i może stracić życie, wzrok, zdrowie, nerwy. To jego problem.
    Sprawa zaczyna siękomplikować w momencie zatrudnienia pierwszego pracownika.
    Wówczas pracodawca musi ukończyć kurs BHP - jako pracodawca.
    Zaczyna się ocena ryzyka zawodowego dla pracownika, rękawice, łapawice i
    gaśnice.
    Rada - nie zatrudniać. Wówczas relatywny spokój.
    J.K.