  • Data: 2006-08-19 16:27:49
    Temat: Re: Czy dobrze robie?
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "posejdonn" <rpp22@no_spam.o2.pl> napisał w wiadomości

    > No ale jesli bedzie sprzedawal komus "na firme" to juz niekoniecznie.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    To mi przypomina dyskurs o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami
    Wielkiej Nocy lub odwrotnie.
    Jak by tego nie robić to sprzedaż ogółem musi się zgadzać z tym co nabite w
    kasie. Sprawa korekt jest wtórna. Niezależnie czy było to spowodowane ewidentną
    pomyłką czy odliczeniem sprzedaży fakturowej aby tej samej sprzedaży nmie
    liczyć 2x. Ja na szczęcie nie muszę mieć kasy, pomyślałem o tym znacznie
    wcześniej, ale proponuję zobaczyć jak to robią na stacjach benzynowych. Paragon
    dopinają do faktury i wszystko się zgadza. Nie ma możliwości zaewidencjonowania
    2x tej samej sprzedaży. Tak więc rozpoczynający ten wątek źle robił i proponuję
    zgłosić to osobiście w US ( prostując uprzednio błędy jeżeli takowe były.
    Jeżeli inspektor z US to wyłapie, będzie znacznie mniej wesoło.