    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Częściowa kwota podatku przy zwrocie produktu
    Date: Thu, 7 Aug 2008 18:27:12 +0200

    On Thu, 7 Aug 2008, p...@g...com wrote:

    > Witam,
    > Mam pewien problem ze zwrotami produktów i drukarką fiskalną.
    > Piszę niewielki programik dla znajomego do sprzedaży.
    > Program wysyła rachunek do drukarki fiskalnej (kwota brutto dla
    > każdego produktu osobno).
    > Ta drukuje rachunek, licząc podatek od sum w różnych grupach
    > podatkowych.
    > Problem występuje w momencie, kiedy klient chce zwrócić produkt juz po
    > wydrukowaniu rachunku (sytuacja wymaga przyjmowania zwrotów).
    > Zwroty są wypłacane, a program ma drukować raport zwrotów za cały
> [...]

    Niemożliwe.
    Szukałeś tak gdzie trzeba, czyli W PRZEPISACH?
    Przykładowo:
    http://www.gofin.pl/5,35,43180,0.html

    Jak dla mnie przepis jest jasny: *nie dokonuje* się korekty
    "jednej pozycji". Zwracam uwagę na ścisłą interpretację słów.
    Dokonuje sie korekty "*NA* jednej pozycji", ale koryguje się CAŁĄ
    FAKTURĘ.
    Czyli na f-rze trzeba zmienić pozycję, przeliczyć CAŁOŚĆ i na
    podstawie wyniku wyliczyć różnice (m.in. kwoty podatku).

    Tak czy nie? :D

    pzdr, Gotfryd