  • From: "K.Listewnik" <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czarter jachtu morskiego - jaki Vat
    Date: Fri, 19 Mar 2004 19:47:16 +0100

    > 0% jest na czarter srodkow transportu morskiego w zwiazku z transportem
    > miedzynarodowym. ;-) Jesli to podciagniesz pod to, to luz, ale IMHO moga
    > byc problemy, bo to przepis dla statkow, a nie jachtow sportowych. ;-)
    Bylem w urzedzie statystycznym. Nie chcieli podac numeru PKWiU
    telefonicznie, bo przeciez moga podac zle, a jak przyjede to przeciez
    udziela mi profesojnalnej odpowiedzi.Jak przyjechalem to podali: 71.22.10. Z
    tym pojechalem do urzedu skarbowego. Moim zdaniem PKWiU powinno byc raczej:
    71.40.z Wypozyczanie artykulow uzytku osobistego i domowego;
    Jednym z punktow jest:
    - wypozyczenie sprzetu rekreacyjnego i sportowego, np.. rowerów, balonów,

    szybowców, lodzi, lyzew, sanek, sprzetu jezdzieckiego,
    Z tym ze z kolei nie mam pojecia jaka jest stawka na taka dzialalnosc.
    Chyba najlepszy bedzie podany przez Ciebie sposob zalatwienia tej sprawy.

    pozdrawiam

    Krystian