  • Data: 2010-07-25 14:09:49
    Temat: Re: Cud prawdziwy (faktury w PDF-ach:)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotrek,

    Sunday, July 25, 2010, 12:50:02 PM, you wrote:

    > Czy Ty aby nie przeceniasz mądrości naszych wybrańców ;-)

    Nie przeceniam - przecież piszę, że "ustawodawca nie rozumie".

    > W przypadku mocno technicznych zagadnień ustawodawca rozumie (albo i
    > nie) dokładnie to, co mu wczytają eksperci.
    > Tak się składa, że byłem na jednej z komisji przed uchwaleniem ustawy o
    > podpisie elektronicznym. IMHO było i strasznie, i śmiesznie.

    Ale to jest grubsza afera, którą powinny zainteresować się właściwe
    służby. Normalna zmowa wydawców kluczy, żeby oprócz zarobku na
    kluczach zarabiać też na sprzęcie.

    BTW: odnalezienie możliwości wygenerowania darmowych certyfikatów na
    stronie Certum wymaga użycia linka z Googla, bo inaczej nie
    znajdziesz. W darmowych certyfikatach znikło imię i nazwisko
    (odnawiałem stare certyfikaty) a i coś jest nie tak, bo nie udało się
    użyć certyfikatu do podpisania w starym TheBat! pomimo poprawnego
    zaimportowania (z całą ścieżką).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl