  • Data: 2010-07-24 12:07:39
    Temat: Re: Cud prawdziwy (faktury w PDF-ach:)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-24 14:00, Tomek wrote:
    > Ale czy te zmiany umożliwią drukowanie PDFów i traktowanie tego jako
    > faktury papierowej?

    ZTCW E-Waldek (Pawlak) wnioskował o możliwość drukowania "z PDF".
    Natomiast co jest w przyjętej dyrektywie (bo to z tego raczej wynika
    zmiana stanowiska MF) to jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.

    > Bo ja tylko widzę że idzie to w kierunku wykreślenia obowiązku
    > stosowania podpisu kwalifikowanego
    > - i nic więcej

    Zniesienie obowiązku podpisywania + brak obowiązku uzyskiwania zgody od
    odbiorcy generalnie wystarczy. Metodę udostępniania przez przyklejenie
    pendrive z fakturami do futryny drzwi to już chyba dyskutowaliśmy ;-)

    Piotrek