eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo zrobić, aby właścicielka firmy (KPiR+PIT5+VAT7) mogła PODPISYWAĆ dokumenty podatkowe tylko RAZ w miesiącu? › Re: Co zrobiae, aby w?a?cicielka firmy (KPiR+PIT5+VAT7) mog?a PODPISYWAAE dokumenty podatkowe tylko RAZ w miesi?cu?
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co zrobiae, aby w?a?cicielka firmy (KPiR+PIT5+VAT7) mog?a PODPISYWAAE
    dokumenty podatkowe tylko RAZ w miesi?cu?
    Date: Thu, 02 Nov 2006 11:31:05 +0100

    Dnia 02-11-2006 o 10:45:32 <s...@o...pl> napisał(a):

    > czy na podstawie przedstawionych informacji można udzielić odpowiedzi,
    > czy też powinienem jeszcze coś dodać, wyjaśnić, dopisać?

    Dobijasz się jak babcia klozetowa do zapchanego szaletu.
    Weź pod uwagę że sytuacja jest na tyle nietypowa że nikt z grupowiczów
    mógł się z nią nie zetknąć.
    Czy oczekujesz że jak albo ktoś inny będziemy za ciebie wertować ustawy?
    Czasami gdy wiem gdzie szukać to doczytuję i podpowiadam,
    ale tutaj temat jest mi obcy i nawet nie wiem gdzie tego szukać
    i na dodatek niespecjalnie mnie to interesuje.
    To samo mogła by ci pewnie napisać spora część grupowiczów,
    więc jeśli oczekujesz porady to idź do doradcy.
    Za 150 zł dostanesz opinię za którą tenże doradca będzie odpowiadał
    cywilnie.

    I przeczytaj sobie zasady dyskusji na grupach bo zdaje się że nie czytałeś.