  • Data: 2005-08-24 18:42:03
    Temat: Re: Co zamiast faktury
    Od: "Grisza" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A sprawy te reguluje pewnie jakies rozporzadzenie ministra finansow :-))
    > wejdz na isip.sejm.gov.pl wpisz rozporzadzenie ministra finansów i wybierz
    > co Cie interesuje

    Właśnie tam szukałem i nie znalazłem. Szukałem po tytułach, bo przeczytać
    treści wszystkich rozporządzeń chyba nie dałbym rady...
    Znalazłem rozporządzenie mówiące o tym, jakie informacje musza być na
    rachunkach. Paragon nie powinien się chyba zbytnio różnić.
    Dla zainteresowanych, ogólne info o paragonach jest tutaj:
    http://vat.pl/pages/i/1100.php

    PS Dzięki za odpowiedź.