  • Data: 2002-11-07 10:50:48
    Temat: Re: Co z tych rzeczy mozna odliczyć ?
    Od: "cotk" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zadałem to pytanie i sam sobie odpowiem (i grupie) - nie wymyślając czy
    kuchenka jest na butlę czy
    na biogaz czy na drewno ....
    Kuchenka przeważnie (myślę że w 99%) jeżeli nie jest elektryczna jest
    podłączona do instalacji gazowej najnormalniej w świecie rurką i
    stoi sobie pod ścianą nawt kilka lat, chyba że akurat malujemy ściany i
    trzeba ją na chwile odłączyć...
    I O TAKĄ KUCHENKĘ MI CHODZIŁO
    I wiem teraz z samych źródeł (czyli US), że TAKĄ KUCHENKĘ MOŻNA ODLICZYĆ !!!