  • Data: 2002-11-07 14:00:45
    Temat: Re: Co z tych rzeczy mozna odliczyć ?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cotk" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqdpra$988$1@news.tpi.pl...
    > Prześledź posty po kolei Wiolu
    > 1. zadałem pytanie aby się czegoś dowiedzieć (bo nie wiedziałem a nie
    > dlatego aby sprawdzić czyjąś wiedzę) od kogoś kto wie coś na dany temat
    > (m.in. po to są grupy)
    > 2. dostałem odpowiedzi od ludzi, którzy nie są pewni czy jest tak czy
    > inaczej (ok. każdy może coś dodać od siebie - to też jest prawo grup
    > dyskusyjnych)
    > 3. poszukałem sam i odpisuję na grupę to co sie dowiedziałem (a więc się
    > dzielę tym co wiem)
    > 5. TO DLACZEGO SIE CZEPIASZ
    >
    > Pozdrowienia
    Zrozumiałam że jesteś rozczarowany wiedzą grupy (może tylko moją).Tak
    dokładnie opisałeś umiejscowienie kuchenki ( gdzie rurka gdzie kuchenka
    kiedy ją odsuwamy ) a ja trochę o tym wiem.Natomiast niepewność odpowiedzi
    wynika z doświadczeń w kontaktach z US.Może ty masz lepsze doświadczenie i
    tak wierzysz w odpowiedzi pracowników US bo ja wielkrotnie dzwoniąc do
    różnych US uzyskiwałam różne odpowiedzi.
    Sorry za czepianie jeśli tak to odebrałeś.
    Jolka