eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo z KUP oraz odliczeniem VAT za usługi telekomunikacyjne na podstawie faktury nie posiadającej NIP nabywcy? › Re: Co z KUP oraz odliczeniem VAT za usługitelekomunikacyjne na podstawie faktury nie posiadającej NIP nabywcy?
  • Data: 2007-02-12 19:22:06
    Temat: Re: Co z KUP oraz odliczeniem VAT za usługitelekomunikacyjne na podstawie faktury nie posiadającej NIP nabywcy?
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś może skomentuje w kwestii merytorycznej?

    Monopolista (TPSA) bez żadnego problemu spełnia prośbę o umieszczanie NIP
    na fakturze, za to siostrzane Orangutany mówią "NIE, bo nie" (Plus w 1069
    na telefon "niefirmowy" nie robił problemu a czy robi problemy w fakturach
    na komórki tego nie wiem) Tele2 dziko upiera się przy braku NIP-u, a jak
    już wystawi z NIP-em, to nie chce przyjąć zlecenia na DWiW bo "podejrzewa
    abonenta o bycie firmą" (cytat. z ich infolinii). Stanowiska Ery nie znam.

    Jednak z TeleKompromitacją Polską SA (pod tym względem) nie ma problemu.

    pozdr
    Aleksander