    From: TomN <s...@i...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co wpisać na fakturze (+kasa fiskalna)
    Date: Thu, 26 Mar 2009 22:00:25 +0100

    Piotrek w <news:gqgicf$nic$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > REGON zawsze możesz sobie sprawdzić (on-line) w GUS.
    > Click --> http://www.stat.gov.pl/regon/

    Hehe, czyli mają adres siedziby==adresowi zamieszkania, ale pisma ślą
    diabli wiedzieć czemu pod inny==zameldowania[1].

    Nawet taka policja mnie potrafiła ponad rok temu odszukać i na telefon
    przypisany do teścia zadzwonić (choc jest i na mnie zarejestrowany pod
    tym adresem), żeby sie zapytac kto przekroczył prędkość, a te /głąby
    od STATYSTYKI/ dalej swoje...

    [1] stałego jakby kto pytał, bo zamieszkania==zameldowania
    czasowego==siedziba==miejsce przechowywania dokumentacji podatkowej
    (chyba, że akurat mnie czeka prawie miesiąc bez nocy w łóżu dzielonym
    z żoną ;->, wtedy zabieram skrzynkę do bagażnika samochodu i najmuję
    sekretarkę ;P)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]