  • Data: 2003-04-08 09:57:35
    Temat: Re: Co sie zlego dzieje ze zdrowotnym?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jureq napisał:

    > A jeszcze ważniejsze jest to, że gdy nie płacisz chorobowego to w
    > czasie choroby nadal musisz opłacać wszystkie składki na ub. społ.

    I zaraz wywołacie Pana B. który was skrzyczy że głupki, bo kto to wie
    czy zachoruje a bulic trzeba i że on nie chorował od 10 lat więc i inni
    tez moga nie chorowac, wystarczy troche silnej woli :-)))

    A ja płace, bo 2 razy do roku mam ciężka grypę ktora mnie wyłacza z
    zycia na tydzień i dobrze jest dostac troszkę kasy na lekarstwa chociaż
    :-) mało to, ale w ogólnym rozrachunku wychodzi sie na plus.

    Maddy wyjątkowo zdrowa chociaz męza grypsko rozłozyło :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl