  • Data: 2008-05-19 06:48:01
    Temat: Re: Co może być na fakturze korygującej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 May 2008, Jacek Osiecki wrote:

    > Znajdź program który pozwoli na wystawienie "niemal dowolnej" korekty ;)

    Bardzo przepraszam, ale pisałes o "formularzach" - trzeba
    znaleźć właściwy!
    I już Ci pisali: w Excelu mam zawsze "właściwy" (jak poustawiam,
    tak jest :)).

    > A zmiana z 200 EUR na 700 PLN nie jest zmianą cen?

    IMO nie.
    200 EUR jest nieprawidłową pozycją na f-rze :)
    Skoro przepis ustala, że *tak nie można podać ceny*, to to cóś
    ceną nie jest, a co najwyżej informacją na podstawie której
    wyznaczono cenę.
    Ale ma być cena, więc błędem jest zapis, a nie wartość w zapisie.

    > Przy takiej poprawce (waluta faktury EUR->PLN) do korekty jest praktycznie
    > wszystko, poza danymi sprzedawcy i nabywcy - chyba żaden program nie obsłuży
    > czegoś takiego, i w zasadzie jedynym wyjściem jest "wystawienie" takiej
    > korekty w wordzie ;)

    Nie widzę przeciwwskazań!
    CTLC-CTLV z polami "było/ma być" działa bardzo skutecznie ;)
    Ale jeszcze szczegół: a jaki to program *przyjął* Ci f-rę z wpisanymi
    polami kwot podatku w euro, hę?

    pzdr, Gotfryd