    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co mi grozi?
    Date: Sat, 19 Jun 2004 12:00:37 +0200

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:cb1264$jae$1@news.onet.pl...
    > Wyjścia masz dwa - podać na tacy kontrolerom tę pomyłkę, lub siedzieć
    cicho.
    > Myślę, że po zakończeniu postępowania będziesz mógł złożyć korektę, jeśli
    > oni sami tego nie znajdą.

    To teraz zastanawiam się jak mogliby do tego dojść, bo nie znam procedur.
    Będzie im o tyle trudniej, że:
    zeznanie roczne w którym odliczałem wymianę okien (za rok 2002) urząd, który
    teraz rozlicza moje i żony zeznanie za 2003 r. przesłał do urzędu w moim
    miejscu zameldowania (wpisałem przypadkowo siebie a nie żonę na pierwszym
    miejscu zeznania, stąd przesłali to do urzędu mojego miejsca zamieszkania).
    Natomiast rozliczenie za 2003 robi już urząd właściwy ze względu na miejsce
    zameldowania żony (i wcześniejsze wszystkie rozliczenia).

    Więc rozumiem, że jeśli przesłali moje zeznanie za 2002 r. gdzie indziej to
    go nie mają i to jest jakieś utrudnienie sprawdzenia :)
    Czy też jest tak, że przesyłając zeznanie do urzędu właściwego robią kopię
    (ale to chyba nielogiczne). I w razie wątpliwości zwracają się do urzędu
    właściwego o przysłanie kopii pitu, czy też proszą o to mnie?

    No i jak sprawa wygląda w przypadku administracji osiedla. Czy musi
    informować na bieżąco US o wypłacanych ekwiwalentach?
    Poza tym czy US może zwracać się do administracji, czy banku o informacje o
    mnie bez mojej wiedzy?

    Próbuję zrozumieć te wszystkie procedury...

    No i pytanie fundamentalne - co mi grozi? :(