    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co ja właściwie płacę
    Date: Sun, 17 Apr 2005 12:50:35 +0200

    "|

    > Podsumowujac: jesli jestem platnikiem VAT mam sie spodziewac, ze US cos
    > mi przysle pocztą, tak? Jak nie przysle to nie jestem?

    To jest troche bardziej trudniej. Poniewaz NIE ZAPLACILES 152 zl za wpis
    do VATowcow, to NIE DOSTANIESZ poczta potwierdzenia, ze cie wpisano.
    Wiec byc moze w takiej sytuacji JESTES VATowcem, ale sie nie dowiesz.
    Jesli nie chcesz pytac w US, to jest inna opcja. ZAPLAC 152 zlote (w
    info US powiedza ci na jakie konto) i przeslij do US. Jest szansa, ze
    dostaniesz wtedy pismo wyjasniajace, ze niepotrzebnie zaplaciles, bo nie
    jestes VATowcem, lub pismo potwierdzajace, ze jestes ;)

    Ja bym sie zapytal ;)

    Jak zakladalem DG to wiedzialem, ze chce byc VATowcem. W zwiazku z czym
    nie pamietam, ale byla dodatkowa papierkologia. Jakies oswiadczenie czy
    cos i do tego jakis fikusny druk musialem wypelnic, ktorego odwrot
    wygladal jak 20 pytan test wyboru po 4 odpowiedzi. Poniewaz mnie to
    przeroslo, a byly wakacje, skorzystalem z uslug doradcy - kierownika
    dzialu VAT - jako jedynej osoby kompetentnej i obecnej w lipcu w dziale
    o godzinie 14.30 we srode ;)

    Dzieki umiejetnie zadanej serii pytan i odpowiedzi w 5 minut stalem sie
    VATowcem z rozliczneiem miesiecznym, rewelacja :)

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz