    From: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co gdy auto jako ŚT w sposób nagły traci wartość?
    Date: Fri, 29 Aug 2003 21:06:23 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Fri, 29 Aug 2003, enarxe wrote:
    > [...]
    >
    > [...]
    > No to wpisałeś zły znaczek: miało być ":(".

    Nie pomyliłem się. Cieszę się, że żyję.

    > Nieubezpieczenie niezamortyzowanego samochodu jest
    > jakby to rzec... sam sobie osądź, żeby nie było że
    > cię dobijam :] (z UoPDoOF):
    >
    > +++++++
    > Art. 23. 1. Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    > 48) strat powstałych w wyniku utraty lub likwidacji samochodów oraz
    > kosztów ich remontów powypadkowych, jeżeli samochody nie były objęte
    > ubezpieczeniem dobrowolnym,
    > Wg mnie po prostu "straciłeś samochód"... razem z podatkiem :(
    Mhm, ale rozumiem, że dopłacać nigdzie nie muszę?
    Czy też może lepiej żeby tego auta w DG nie było?
    > [...]
    > A to owszem. Ale bez "odliczania strat"....
    Trzeba było kupić to AC.
    Czyżby różne pezuty i aliansy przy ustawie majstrowały?
    Bo to kurde jest koszt i już i to koszt DG (dużej głupoty?).
    Chyba że ktoś mi jakąś logikę w tym przepisie ustawy pokaże.
    Bo ja nie widzę.

    > [...]

    > J.w. - nici z KUP !
    >
    > [...]