  • Data: 2004-02-06 16:39:20
    Temat: Re: Clo,vat,sad - klopoty
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 6 Feb 2004 14:35:51 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo.podatki, Jan Zdzieblo
    napisał(a):

    > W rejestr VAT wrzucam sume z faktury + caly VAT z sadu nawet jesli sie nie za
    > bardzo zgadza VAT jako procentowe wyliczenie z wartosci faktury, bo clo idzie
    > osobno tak ?

    Cło jest dodawane do podstawy obliczenia VAT w SAD.
    Samą wartość cła ujmujesz w kosztach ubocznych zakupu.
    W rejestrze VAT możesz podać wartość towaru w/g SAD + wartość cła.
    Ja robiłem właśnie w ten sposób i kontrole ( a miałem kilka ) się nie
    czepiały.

    Mieczysław