  • Data: 2004-01-20 23:15:20
    Temat: Re: Clif leasing
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Jan 2004, Chris Gold wrote:
    [...]
    >+ > "Twój przypadek" rozlicza się kasowo z kosztów ?
    >+ > :)
    >+ >
    >+ A skoro mam harmonogram spłat???

    Znaczy - ty dla odmiany rozliczasz "memoriał" ?
    To powiem tak: a gdzie masz "harmonogram" wymieniony jako
    dowód księgowy ? Nie, nie wykluczam - w rozp. ds. KPiR
    są "inne dowody zawierające potrzebne dane".
    Ale wygląda na naciągane :(

    >+ I ścigają mnie za każdym razem kiedy
    >+ się opóźniłem we wpłacie i naliczają odsetki???

    Ty masz prawo ZAŻĄDAĆ faktury !
    I IMHO nie robiąc tego "wystawiasz się".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)