  • Data: 2004-01-22 13:53:07
    Temat: Re: Clif leasing
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jan 2004, Krzysiek wrote:
    [...]
    >+ będzie ok. Bo jeżeli kiedyś Clif wystawi mi fakturę za zapłacone raty to po
    >+ prostu nie wrzucę jej w koszty, a kiedy to będzie????? Wszystko chyba w
    >+ rękach sądu.

    Jakiego sądu ??
    Od egzekwowania "wystawiania faktur" AFAIK jest Urząd Skarbowy,
    a nie sąd ! Sąd (NSA) wejdzie IMO dopiero w rachubę jeśliby
    US ci odpalił informację że masz się wypchać ;)
    Z p. widzenia cywilnego przecież wszystko może "wyglądać
    w porządku": ty płacisz, Clif potwierdza że "uznaje wpłaty
    i realizację umowy"...
    Że nie masz dokumentu księgowego ? A co to obchodzi sąd cywilny ?
    Chyba żeby pośrednio: wyliczasz ile "szkody" ponosisz wskutek
    płacenia zawyżonych podatków - i o nią skarżysz powoda.
    Albo ich skarżysz z Kodeksu Karnego/Wykroczeń :) - ale to inny
    sąd :) i obowiązuje pośrednictwo prokuratora (AFAIK).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)