eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCiekawe co z tego wyjdzie i dlaczego nie z datą wsteczną od 2010 › Re: Ciekawe co z tego wyjdzie i dlaczego nie z datą wsteczną od 2010
  • Data: 2010-09-23 09:51:30
    Temat: Re: Ciekawe co z tego wyjdzie i dlaczego nie z datą wsteczną od 2010
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2010 02:31, Borys Pogoreło pisze:

    > A co z przypadkiem gdy mamy produkt rozwijany w sposób ciągły i
    > sprzedawany w postaci takiej, jaka występuje w momencie sprzedaży +
    > aktualizacje? Nie sposób wtedy określić "postaci ostatecznej".

    > Czyli każda firma informatyczna zatrudniająca pracowników teoretycznie
    > powinna tworzyć harmonogramy pod kątem końca miesiąca? Rewelacja ;)

    Szczęście w nieszczęściu że tylko raz do roku ten remanent jest.
    Swoją drogą ja tej interpretacji nie skarżyłem, doradca powiedział mi że
    byłaby do obalenia nawet bez podnoszenia tego, że minister przekroczył
    delegację ustawową odnośnie remanentu "robót w toku".
    Ale przy mojej skali działalności to się nie opłacało.

    --
    Tomek